1 septembrie 2016

SuperBlog 2016 - o poveste despre oameni si zambet de copil

Acum 6 luni nu stiam ce este SuperBlog si apoi cand m-am prins, mi s-a parut ca intru intr-o lume a lui Tim Burton, cu oameni ciudati :) In realitate, e posibil ca doar eu sa fiu ciudata :)

Asa ca am participat la editia de primavara si am ajuns finalista, dupa ce ma inscrisesem la jumatatea competitiei, adica fara niciun rost, cum ar zice unii. Dar a fost o provocare si nu am vrut sa o abandonez asa cum nu abandonez nici cartile pe care le incep. 
 Impresiile mele din editia precedenta le puteti relectura AICI.

Finalista SuperBlog, un premiu Farmec si un DVD de la EmpireFilm
Ii incurajez pe toti sa scrie, fie ca sunt bloggeri sau nu. Si cand spun asta, ma refer la faptul ca daca nu esti blogger, poti deveni unul. Eu nu mai scrisesem pe blog de 4 ani, dar afland de acest concurs de blogging creativ, am decis sa reiau scrierile. Si intre timp, mi s-au intamplat lucruri minunate, am cunoscut bloggeri deosebiti, am participat la diferite evenimente si mi-am dat seama ca Sharing is caring!

Cu alte cuvinte, nu tine doar pt tine ce vezi, anunta-i si pe altii!
Astazi e 1 Septembrie, toamna, vantul imi bate prin fereasta deschisa prin care aud vecini vorbind tare si imi amintesc de Satra de Zaharia Stancu. Este si ziua in care incep inscrierile la SuperBlog si vreau sa particip din nou :)
Dimineata incepea cu niste obligatii de lucru, dupa care continua cu un premiu pe care l-am castigat in urma participarii la quizz-ul Delaco Fanbranza despre pizza, constand intr-un loc la evenimentul "O Noapte Printre Giganti" gazduita in data de 02.09.2016 de Muzeul Grigore Antipa din Bucuresti. 
Nu am copii si nici vreo ruda copil disponibila sa mearga.... Asa ca trebuia sa caut rapid pe cineva din Bucuresti. Am apelat la Claudia Patrascu si prin ea, la Cristina Lincu si asa am ajuns la Luca H., un baietel de 8 ani, care sper sa aiba O noapte la muzeu pe cinste. 
Pe Luca nu il stiu, dar ma bucur ca am inceput luna cu o fapta buna! :)
De ce am povestit astea si ce treaba au toate cu SuperBlog?
Pai au! Daca nu participam la Spring SuperBlog, nu o stiam pe Claudia, daca nu o stiam pe Claudia, nu o stiam nici pe Cristina L. si nici pe mama lui Luca. Asa ca, SuperBlog poate fi despre ce vrei tu sa fie - despre oameni si fapte bune, despre bucuria unui copil, care, pe intuneric, viseaza la exponatele din muzeu si asculta povesti pe intuneric :)
Asa ca, Luca, oricine ai fi, sa te bucuri la maxim!

 

10 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Silvia!
    Iti multumim frumos pentru inscriere si aprecieri si iti dorim mult succes in competitie.
    Si noi ne bucuram ca te-am descoperit prin SuperBlog si suntem convinsi ca micul Luca va aprecia gestul tau. :)
    Sa ne citim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos, Silvia! Cu siguranta, se vor distra diseara pe cinste copiii la Muzeu! Multa bafta la SB 2016!! Se anunta interesant!

    RăspundețiȘtergere
  3. Inspiratia si creativitatea sa te insoteasca pe parcursul intregii editii, Silvia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu țin minte si acum articolul tau cu credit, cu Paris, cu o mașină, și cu fantezie din plin. Sunt convinsă că vei mai avea astfel de postări despre care voi vorbi, poate, primăvara următoare. Succes, Silvia! Tu faci parte dintre aceia pentru care și doar participarea în sine e un succes. Si asta e formidabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)ma bucur sa aud asta! Multumesc mult! Te pup si iti doresc o zi minunata!

      Ștergere
  5. Ce frumos! Ai definit perfect SuperBlog-ul! :)
    Mult succes, Silvia! Știu că nu vei duce lipsă de creativitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Alina! Esti un om frumos! Pupici veseli de toamna :)

      Ștergere

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)