15 noiembrie 2016

Sărbătorim la Citroniers

Compania noastră a sărbătorit 10 ani de la înființare și conducerea a decis să celebrăm evenimentul la restaurantul Citroniers. 

Alegerea restaurantului mi s-a părut foarte bună, deoarece Citroniers este cunoscut ca un biorestaurant și majoritatea ingredientelor sunt de la producători locali sau din serele proprii.

Am ajuns acolo pe la ora 20 și am rămas plăcut surprinsă de muzica liniștitoare ce venea dinspre pian. Restaurantul se diferenția prin atmosfera intimă și relaxantă. 

Eram obosită, dar începeam să mă simt bine în compania colegilor mei și să descopăr și o altă latură a lor: unul e blogger în timpul liber, altul e pasionat de Yoga, o colegă mi-a povestit că pictează, o alta mi-a spus că scrie la un roman. 

Masa la un restaurant este un prilej de a te opri puțin din ritmul agitat al vieții tale și de a fi doar în prezentul clipei respective, ascultând muzica, bucurându-te de prietenii tăi și savurând o mâncare sănătoasă, bio. Meniul m-a impresionat, fiind cu adevărat select și dovedind măiestria bucătarului. 

Îmi plac fructele de mare și m-am bucurat să savurez preparate gătite cu dragoste și talent. Și eu, acasă, pun dragoste, dar tot nu îmi ies rețetele cum trebuie, un motiv bun să mănânc mai des la restaurant. :)
Platoul cu fructe a fost desertul favorit, fiind natural și slab caloric. Chiar și acum, am o poftă nebună de fructe, când mă gândesc. Asta pentru că e foarte important și modul în care se decorează farfuria. 

 Detaliile fac diferența! Aranjarea felurilor de mâncare pe farfurie este o artă, ca, de altfel, și simplul fapt de a zâmbi. Personalul era foarte amabil, rapid și atent. Observau imediat dacă lipsește ceva. Unul dintre ospătari ne-a răspuns chiar și la unele curiozități pe care le-am avut în legătură cu aromatul vin Sauvignon Blanc. 
Mi-am amintit de un alt ospătar pe care l-am întâlnit la Paris și care ne adresa diverse glume, ne făcea complimente. Îmi place asta! 

A fost o seară reușită, am simțit că evenimentul acesta ne-a unit mai mult și, într-un fel, a contribuit la consolidarea culturii organizaționale a firmei noastre.

Pesemne restaurantul e fermecat! Înainte să plecăm spre casă, ne-am promis ca, măcar o dată pe lună, să luăm cina în oraș.

În timp ce taxiul mă ducea acasă, am realizat că sunt odihnită, relaxată și am fost mândră de mine că, pentru câteva ore, am lăsat cu toții telefoanele jos și am comunicat unii cu alții, într-un mod onest și autentic. 

Articol scris pentru SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)