21 martie 2017

Fara frica

In urma cu cateva zile, descopeream campania de la Dr. Oetker - Fara Frica. Pentru fiecare poveste inscrisa acolo, ei doneaza 1 euro catre SOS Satele Copiilor. Merita, nu? Fa si tu o fapta buna si povesteste un moment in care nu ti-a fost frica sau, as completa eu, in care ti-ai controlat frica. 

Va spuneam ca acum o saptamana, cred, am vazut campania si nu am stat pe ganduri. De ceva vreme, sunt axata pe a face macar un act de generozitate pe saptamana. Si am facut cateva: am avut o invitatie la concertul cu Loredana Groza in Craiova si am cedat-o celeilalte castigatoare, ca sa poata merge cu cineva (invitatiile erau de o persoana); am donat o codita de par pentru o fundatie care face peruci pentru femeile afectate de cancer si am donat sume mici de bani pentru diverse cauze in care cred. 

Incerc sa va conving sa va inscrieti povestea fara frica, deoarece 1 euro de la fiecare inseamna foarte mult pentru cei care au nevoie de aceste resurse. 

Acum o saptamana am inscris povestea cu operatia unei alunite cu potential ... nu vreau sa spun de care, dar intelegeti. Eram paralizata de frica. Dar am mers sa excizez alunita si pana la urma totul a fost bine. 

Un citat spune ca a fi curajos inseamna a actiona asa cum trebuie atunci cand ti-e frica. Mi-am infruntat frica si am mers la doctor, mi-am facut un control al alunitelor ... 

Te invit si pe tine, intra pe prajiturifarafrica.ro si inscrie-ti frica, elibereaza dupa ce o infrunti. Fii curajos! Desi am inscris una, imediat ce dau publica acestui articol, voi mai inscrie o poveste. Si va voi povesti in noul articol. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)