10 septembrie 2017

Fii BIO pana la capat!

Recent, am devenit vegana si, cumva, am inceput sa adopt si alte obiceiuri sanatoase, printre care si sa acord o mai mare grija fata de mediu si fata de mine, folosind produse BIO sau recicland. Am descoperit ca Beauty Cosmetic are unele dintre cele mai bune sampoane si balsamuri din categoria BIO - produsele Matrix, care par sa aiba un nume predestinat. 

Mi-ar placea sa am ocazia sa le incerc produsele din dorinta de a ma pozitiona si mai mult in zona aceasta a tratarii corpului nostru ca fiind un templu. Poate pare exagerat, dar nu cred ca este. Adesea, ne tratam corpul (interior si exterior) ca si cum ar fi un cos de gunoi, ignorand calitatea produselor folosite la exterior (produse cosmetice, parfumuri, etc.) sau la interior (mancare, lichide, medicamente). Produsele de la Matrix din gama Biolage au sase variante: pentru protectia culorii, pentru revigorarea parului, pentru parul deshidratat, pentru scalpul sensibil, pentru volum si pentru parul incalcit. 

Mi-ar placea produsele pentru revigorarea parului, deoarece cu totii avem nevoie de o revigorare din cand in cand si parul nostru nu face exceptie, pentru volum, dar si pentru parul incalcit si electrostatic. Cand eram mica, treceam printr-un adevarat chin ca sa imi descurc parul, asa ca stiu cum este. 
Daca ne uitam la ingredintele produselor, intelegem de ce sunt BIO si merita folosite. De exemplu, samponul Matrix Biolage Color contine ginseng si gingo biloba, care hranesc parul si ii intensifica nuanta. 



Raspunzand provocarii lansate de Blogal Initiative, cred ca aceste produse Matrix Biolage mi-ar face viata mai frumoasa, pentru ca sunt BIO si folosirea unor produse de calitate inseamna grija pentru tine, in primul rand. Un vegan fericit va indeamna si pe voi sa fiti ECO, BIO si sa puneti un zambet urias pe chip, pentru a va condimenta viata din belsug. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)