25 septembrie 2017

Inghetata raw-vegana cu banane

Principalul ingredient sunt bananele. Pentru 2 portii, am folosit 2 banane mari, coapte, le-am decojit, taiat bucatele si pus 2 ore la congelator. 

Dupa ce scoti bananele, dureaza maxim 5 minute si ai nevoie doar de creativitate. 

Am folosit toate ingredientele pe care le aveam la indemana si stiam ca sunt sanatoase :)

1 lingurita cacao
2 bucatele mici de ciocolata amaruie Americana (vegana)
2 lingurite mix de 4 seminte (floarea soarelui, in, dovleac, susan)
2 lingurite fulgi de drojdie inactiva
un praf de scortisoara
4 curmale deshidratate, fara samburi
50 ml lapte de soia

Le-am amestecat pe toate, impreuna cu bananele, in blender pana s-a facut pasta si apoi le-am adaugat in 2 pahare. Am pus pe deasupra niste fulgi de ciocolata, obtinuti dintr-un patratel mic de ciocolata si l-am pus vreo 30 minute la congelator. Acest lucru este optional, mai ales daca va e frig :)

O frunzulita de menta mergea pe marginea paharului, dar nu am avut.

Pofta buna!
Un desert cam de 300 kcal/pahar, dupa calculele mele, folosind calorii.oneden.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)