23 septembrie 2017

Pizza vegana colorata si carti bonus :)

Am facut pizza vegana... cred ca este si prima pizza pe care o facem, eu si prietenul meu Laurentiu, scriitorul unor povesti pe care le puteti gasi gratuite pentru o perioada limitata. 


Sa revenim la pizza: am cumparat un blat de pizza (am luat de la Lidl), la vreo 2 lei. Apoi am adaugat sos de rosii cu condimente, broccoli, porumb, masline, felii de rosii si ardei gras rosu, cremwursti din soia (marca Inedit din Auchan), fulgi de drojdie inactiva pentru legare si aspectul de parmezan. 

Am lasat-o la cuptor cam 20 minute. Eram curioasa si nu ma asteptam sa fie atat de buna, crocanta, colorata, gustoasa :) Pur si simplu, este pizza. Iar cremwurstii au acelasi gust ca si cei din carne. 

O recomand! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)