8 octombrie 2017

Orez brun si fasole - adaptare dupa o reteta costa ricana

Am gasit o reteta costa ricana pe net si am adaptat-o, usor, in functie de preferinte si de ingredientele disponibile. 

Ingrediente: 
1 ceapa mica rosie, taiata marunt
2 catei de usturoi pisati
1 ardei gras rosu, taiat marunt
o cana de apa (se mai adauga daca e necesar)
sare, piper si chilli dupa gust
o jumatate de cana de orez brun
o cana de boabe de fasole alba
sos de rosii cu condimente
cateva masline
turmeric
fulgi de drojdie inactiva

Se calesc putin ceapa, usturoiul si ardeiul gras in putin ulei de masline, apoi se toarna apa si sarea, piperul si chilli-ul. Se lasa 1-2 minute, apoi se adauga orezul si se amesteca des. In 30 minute, ar trebui sa se faca orezul mai moale. Daca nu mai este apa, se mai adauga. La final, se adauga boabele de fasole, turmericul, fulgii si se decoreaza cu masline si sos de rosii dupa preferinte. Se amesteca totul si se savureaza cu drag. 

Reteta este bogata in proteine, vitamina C, fier si alti antioxidanti valorosi. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)