5 octombrie 2017

Sandwich vegan hranitor

Daca esti in criza de timp, dar vrei sa mananci ceva satios, hranitor, gustos si sanatos, poti face un sanwich vegan cu ciabatta. 

Tai ciabatta in doua si apoi o poti umple cu ce iti place. Eu am ales un ameste de cartof copt cu ceapa rosie (condimentate cu sare, piper, turmeric, chimen, patrunjel si cimbru), rosii, gogosar, masline, boabe de fasole rosie. 

L-am incalzit 30 secunde si arata cam asa :)
Mai poti folosi boabe de porumb, cremwursti vegetali din soia sau ketchup. Sau boabe de naut. Orice altceva iti face cu ochiul si ai prin frigider sau camara. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)