26 noiembrie 2017

Carte veganism: cum, ce, de ce?

Daca vreti sa intelegeti de ce e mai bine sa ai o dieta bazata pe plante (vegana), iti recomand cartea doctorului Michael Greger - Cum sa nu mori, care, spre deosebire de alti nutritionisti sau medici care apar pe la noi pe la TV, iti da toate studiile medicale care s-au facut vreodata pe acel subiect.

Dupa ce am vazut documentarul What the Health si am citit aceasta carte, stiu ca cea mai inteleapta decizie e sa fii vegan. Pana si sportivii de performanta spun ca refacerea are loc mult mai rapid daca se hranesc cu o dieta bazata pe plante si nu pe produse animale.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)