14 noiembrie 2017

Nimic nu se compară cu rochiile Answear

În urmă cu vreo câțiva ani, am fost invitată la un banchet al studenților. Am participat cu mare drag, însă am ales o ținută mult prea sobră pentru acel eveniment. 


Îndată ce am ajuns la restaurant, am fost înconjurată de fete drăguțe purtând rochii elegante, care le puneau în valoare silueta și feminitatea. Atunci am realizat că sacoul și pantalonii mei, deși obiecte vestimentare clasice, nu erau potrivite acestui eveniment plin de viață. 


Mi-ar fi plăcut să port o rochie mulată, din tricot, într-o culoare neutră pentru un plus de sobrietate și niște cizme negre, cu toc gros și închidere cu fermoar. Deși cred că aș fi putut să fiu mai îndrăzneață. 
O altă culoare care mie îmi place foarte mult este roșul și probabil că alegerea unei rochii cu o culoare puternică mi-ar fi venit mai bine pentru că am tenul alb. Deoarece nimic nu se compară cu rochiile Answear, sunt convinsă că o rochie simplă, mulată, cu o croială interesantă și niște cizme negre ar fi creat o combinație atractivă, stilată, elegantă și serioasă în același timp. 


Ideea de a-mi fi ales o ținută mai potrivită m-ar fi ajutat să am o seară mai plăcută. Având în vedere că m-am îmbrăcat diferit de ceilalți, contrastând puternic, m-am simțit ciudat, nu am dansat și nici nu prea am socializat. Mi-ar fi plăcut să stau mai mult cu studenții, să împărtășim povești, amintiri și visuri mărețe de viitor. Din cauza vestimentației, seara nu a ieși deloc cum mi-o imaginam eu. O rochie potrivită și niște cizme sau botine drăguțe sunt o parte din ingredientele unei seri perfecte, iar Answear îți oferă o paletă largă de obiecte vestimentare, potrivite oricărui context. 


Data viitoare, voi alege o ținută mai interesantă, mai plină de culoare și mă voi simți minunat în pielea mea. Ceea ce îmi place la aceste rochii este că sunt de calitate, iar materialele din care sunt realizate sunt plăcute la atingere. Nu îmi plac rochiile foarte sofisticate, pentru că nu mi se potrivesc mie, dar asta mă atrage la oferta Answear: au rochii pentru toate gusturile, toate mărimile, toate culorile, cu diverse croieli și modele, de lungimi diferite. Și noi femeile suntem diferite, iar o rochie perfectă vine în întâmpinarea femeii din tine, completându-ți feminitatea. 


Articol scris pentru SuperBlog 2017