1 decembrie 2017

Mămici pe podium

Eram la o conferință a bloggerilor cu prietena mea, Cristina Lincu, mamă a trei băieți. Unul dintre speakeri era reprezentantul magazinului online Hotmama. Ni s-a cerut să ne imaginăm o campanie națională prin care să promovăm hainele de gravidă și hainele pentru alăptare

Am făcut echipă cu prietena mea deoarece ea avea experiența maternității și putea vedea lucrurile din perspectiva unei mame. Eu aveam cunoștințele de marketing și o viziune atipică. 

Strategia de promovare Hotmama

Pe lângă clasicele instrumente de promovare a magazinului online, eu și Cristina am gândit întreaga campanie de promovare în jurul unei defilări de modă, pe podium. Mămicile se înscriu în această competiție, urmând să fie alese pentru prezentare 24 de femei: 12 pentru haine de gravide și 12 pentru hainele potrivite alăptatului. De ce 12? O ținută pentru fiecare lună din an, arătând că o femeie este atrăgătoare, indiferent de anotimp sau de faptul că alăptează sau este gravidă. 


Campania se va mediatiza la TV cu ajutorul unui parteneriat cu TVR 2, dar și la radio, pe Gold FM. Ce au mămicile de câștigat? Încredere în ele și în atractivitatea lor și primirea unui cadou constând în vouchere la Hotmama. Defilarea de modă va avea un caracter caritabil, contravaloarea biletelor achiziționate fiind donată unei maternități pentru cumpărarea unui ecograf performant. 

În urma acestui eveniment, magazinul Hotmama va avea o vizibilitatea puternică în media, atrâgând cumpărătoare pentru care este importantă asocierea cu un brand responsabil social, care le dă încredere în feminitatea lor. 


Eu și Cristina Lincu vom organiza o competiție în blogosfera din România, lansând bloggerilor doritori provocarea de a scrie despre dificultățile vestimentare ale viitoarelor mămici și despre modul în care Hotmama vine în sprijinul acestora cu ținute moderne, atrăgătoare și practice. Bloggerul cu cel mai mare punctaj va obține un interviu în exclusivitate cu echipa din spatele Hotmama. 

Dacă mămicile își dau acordul, eu și Cristina vom lansa un vlog unde vom posta experiența mămicilor care au defilat pe podium în hainele de la Hotmama și vom edita și un calendar Hotmama 2018 cu mămicile de pe podium. 

O campanie în care eu și Cristina ne implicăm activ, în care suntem bloggeri, jurizăm concursul de blogging și organizăm defilarea, în care TVR 2 și Gold FM ne sprijină, în care mămicile radiază de fericire, iar o maternitate se va bucura de un nou ecograf nu poate fi decât o campanie reușită. În mijlocul acestei aventuri, Hotmama se poziționează ca un brand modern și responsabil social, având o viziune holistică asupra maternității.  


Articol scris pentru SuperBlog 2017