7 ianuarie 2018

Multumesc donatorilor!

Anul acesta, mi-am daruit ziua Asociatiei Little People Romania, care sprijina copiii bolnavi de cancer. E un subiect delicat pentru mine. Mi-am stabilit ca target 500 lei. Nu l-am atins, dar banii ajung la asiciatie. Ei intra direct in contul lor. 

Despre campanie v-am povestit in articolul: Cadoul ideal de ziua mea. Multumesc celor 5 donatori. Am observat a au donat cei care sunt tineri, la inceput de cariera si care nu au neaparat venituri importante. 

Desi mai lipsesc 350 lei si inca se mai poate dona, o prietena si fosta colega de facultate a promis ca doneaza in contul in euro al Asociatiei. 

Va multumesc ca va pasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)