15 mai 2018

Ce inseamna pentru tine sportul?

Citeam undeva ca trebuie sa alegem sa facem miscare cat mai des deoarece nu suntem facuti pentru sedentarism. Dar trebuie sa alegem miscarea sau tipul de sport care ne face sa ne simtim bine, ne relaxeaza, vine natural si ne motiveaza sa il practicam zilnic. 

Asa am inceput eu sa fac sport mai des, am inceput cu un joc de PS3, apoi am luat o bicicleta magnetica pe care pedalez in timp ce ascult muzica, invat o limba straina sau privesc ceva educativ. Uneori citesc... Apoi, am trecut la alergari. Nu am facut multi pasi sau pasi foarte importanti, dar incerc. Anul trecut, mi-am luat adidasi pentru alergat si am alergat o zi. Atat! Anul acesta, am mers zilnic cam 5-6 km, am iesit zilnic la plimbare prin Gradina Botanica si de saptamana trecuta, am inceput sa alerg. E atat de bine sa te trezesti la ora 6 dimineata si sa dai cateva ture de teren in aerul proaspat al diminetii. Te simti energizat chiar si dupa 20 minute de alergat. 

Sportul contribuie la sanatatea noastra fizica, dar si mentala, deoarece se elibereaza hormonul fericirii si hormonul stresului (cortizolul) este in scadere. 

Puteti profita de avantul de energie pe care il aveti participand la Maratonul International de la Brasov, de pe 19-20 mai si inscriindu-va pana pe 15 mai la una dintre cursele: pentru copii, simpla, populara, semimaraton, maraton sau team run. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)